Zandvoort Beach for Amsterdam

Yanks Indian Club

Wie aan coffeeshops denkt, denkt al gauw aan Amsterdam. Maar de Yanks Indian Club is uniek omdat het op loopafstand ligt van het strand. Ruim 30 jaar geleden is de Yanks Indian Club opgericht. De coffeeshop is ontstaan uit het voormalige koffiehuis en is al snel uitgegroeid tot de coffeeshop zoals iedereen die nu kent. De coffeeshop staat bekend om de hoogwaardige producten die verkocht worden. De producten kunnen voor zowel recreatief als medisch gebruik gekocht worden en hierdoor is het bereik heel groot. De coffeeshop onderscheidt zich doordat zij als enige tot 03:00 uur open mogen blijven. Dit biedt de mogelijkheid tot het aanbieden van meerdere aspecten; feesten, het spelen van diverse spellen, ontspanning en gezelligheid.

Wil je even bijkomen van de drukte uit de grote stad? In minder dan een halfuur reis je met de trein van Amsterdam naar Zandvoort en op slechts vier minuten loopafstand van station Zandvoort aan Zee vind je de Yanks Indian Club. Zowel in de zomer als de winter biedt Zandvoort de gelegenheid om even uit te komen waaien en om verder te ontspannen maakt een bezoekje aan de Yanks Indian Club jouw dag weer compleet.

Openingstijden:
Maandag t/m zondag van 08:00 tot 02:45 uur